Polecany post

FunDayBox - Walentynkowy - 02

Aktualności

lipca 06, 2021

Nowości


 


WITAJCIE.

DZISIAJ MAM DLA WAS KILKA NOWOŚCI 
MAM NADZIEJĘ ŻE WAS ZAITERESUJĄ. 





BOOSTER  REGENERUJĄCY  REISHI  I  FIOLETOWY  RYŻ  NA  NOC   / 30 ml / 39 zł 

Kosmetyk do codziennej wieczornej pielęgnacji. Nadający nawilżenie, zmniejszając zmarszczki. Krem vegański, zawiera 98% naturalnych składników. 





BOOSTER  ROZŚWIETLAJĄCY  REISHI  I  RÓŻENIEC  GÓRSKI  NA  DZIEŃ  / 30 ml / 39 zł 

Pielęgnuje i odżywia skórę, nadając jej efekt "glow" . Zawiera aktywny ekstrakt z grzybów. 




NAWILŻAJĄCA  PIANKA  DO  MYCIA  TWARZY  GRUDLINA  JAPOŃSKA  / 150 ml / 42 zł 

Oczyszcza twarz i usuwa resztki z makijażu. Nawilża i koi bez uczucia ściągania. Zawiera 97% składników naturalnych. 



2 komentarze:

  1. Bardzo lubię te produkty! Piankę mam już od dawna niezmiennie :) a od jakiegoś czasu testuję booster rozswietlający i jestem zachwycona! Super rozswietla i nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te produkty są boskie! Pianka to mój must have w pielęgnacji już od dawien dawna. Teraz przyjaciółka poleciła mi booster rozświetlający i nie żałuję zakupu- jest WSPANIAŁY!!! Skóra wygląda po nim na wypoczętą, jest promienna i dokładnie wypielęgnowana.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © MeYaa World , Blogger