Polecany post

FunDayBox - Walentynkowy - 02

Aktualności

lutego 04, 2020

FunDayBox - Yes ! You Can ! - 01

Hejka dziewczyny ! 

Właśnie otrzymałam pierwszego boxa od Fun Day Box. Naprawdę jestem pod wrażeniem. I szczerze mówiąc, przerósł moje oczekiwania. Jestem pewna że jeszcze zamówię nie jedną paczuszkę  



A o to co znajdowało się w paczce od Fun Day Box 

1. DZIENNIK 2020 STYLIZACJE TV


"Absolutny hit od topowej polskiej YouTuberki - Karoliny Stylizacje ! 
Najlepiej sprzedający się kalendarz 2018 i 2019 roku powraca 
z nową dawką inspiracji,
porad makijażowych i lifestylowych 
oraz motywacji. Zorganizuj swój rok z Dziennikiem 2020 !" 

cena : 39,99 zł 

 - Uwielbiam papierowe kalendarze, które można włożyć do torebki żeby mieć go zawsze przy sobie i zapisywać ważne notatki. Jestem osobą tradycyjną. W tamtym roku miałam planner. Jeszcze do tej pory, nie miałam kalendarza "książkowego" Zobaczymy jak się spiszę. 




_______________________________________________________

2.TORBA DREAMS DO COME TRUE


"Wszystko się może zdarzyć, gdy torba pełna
 marzeń ! Szczęśliwa torebka od marki 
Yeah Bunny ! Z nią na pewno spełnisz 
każde, nawet najmniejsze marzenie !" 

Cena : 29 zł

- Mam już jedną podobną torbę ale nie tak piękną jak ta ! Takie torby idealnie sprawdzają mi się na małe szybkie zakupy. 


_________________________________________________

3.TOŁPA - DERMO FACE ROSACAL WZMACNIAJĄCY KREM ŁAGODZĄCY

" Rewelacyjny krem, który 
wzmacnia i uszczelnia naczynka
krwionośne. Zmniejsza ich 
wrażliwość na czynniki zewnętrzne.
Wycisza rumień, delikatnie 
maskuje zaczerwienienia dzięki
zawartości naturalnego 
zielonego barwnika. Łagodzi 
podrażnienia i wspomaga 
regenerację mikrouszkodzeń. " 

cena : 42,99 zł

- Miałam już do czynienia z marką TOŁPA, mają naprawdę świetnej jakości kosmetyki. Zobaczymy jak ten się spiszę. Oczywiście cały opis jak się sprawdził pojawi się na moim instagramie.

4. YEAH BUNNY NAKLEJKI DO PLANERA 

" Naklejki, ręcznie narysowane przez 
ilustratorke @ivoadventures. 
Zestaw grafik, które pomogą Ci 
zaplanować cały rok. Idealnie sprawdzą się 
do ozdobienia Twojego kalendarza lub plannera."

cena : 19 zł 

- Kocham naklejki do kalendarzy ! Byłam bardzo miło zaskoczona że także znalazły się w paczce FunDayBox. 



______________________________________________

5. BIODERMA - CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU SENSIBIO H20


" Dermatologiczne chusteczki do oczyszczania 
i demakijażu skóry wrażliwej. Są wzbogacone o składniki
łagodzące (alantoina), dlatego nie powodują
podrażnień skóry wywołanych oczyszczaniem " 

cena : 27,99 zł

- Do tej pory zawszę używałam mleczek, albo płynów micelarnych do demakijażu. Nie wiem dlaczego ale w sumie jakoś tak wyszło. Uwielbiam sprawdzać nowości więc bez problemu sprawdzę chusteczki do demakijażu.

____________________________________________

6. MIYO - CIENIE DO POWIEK


" Miksuj i Fiksuj ! Hipoalergiczne cienie do powiek
z silikonowo - mineralną formułą zapewniającą 
długotrwałość makijażu i satynowość aplikacji. " 

cena : 10,99 zł

- Używam sporo cieni do powiek, przeważnie korzystam z nich kiedy jest jakaś specjalna okazja. Imprezy czy święta. Bardzo chciałabym wypróbować ten cień, ale obawiam się że nie będę miała okazji, ponieważ to nie mój kolor. 

________________________________________________

7. DELIA COSMETICS - POMADKA MATOWA W PŁYNIE 


" Jedna z najlepiej ocenianych trwałych pomadek 
matowych na polskim rynku. Utrzymuję się na ustach 
przez wiele godzin, pięknie pachnie i nie wysusza ust" 

cena : 15,90 zł

- Ubóstwiam pomadki matowe. Jedynie używam błyszczyków ale to zimą. Tak to przeważnie matowe. Kolor ? Jak najbardziej mój. Więc już nie mogę się doczekać aż go przetestuję. 


___________________________________________

8. BIG-ACTIVE - HERBATA ZIELONA THINK&FOCUS


" Produkt dedykowany osobom znajdującym się w okresie wzmożonej aktywności umysłowej. Zielona herbata Think & Focus z miłorzębem japoński i orzeszkami kola marki Big-Active wspomaga funkcje poznawcze, pamięć i koncentrację. " 

cena : 5,29 zł 

- Może to źle, albo i nie. Ale bardzo rzadko piję herbatę. Raz na miesiąc ewentualnie co drugi miesiąc. Jestem osobą która kocha kawę, tylko i wyłącznie. Ale nie odmawiam tej, na bank ją spróbuję. 

____________________________________

9. INNA BAJKA - MUSLI PORA DETOKSU 



" Pamiętaj, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia!
Z tym musli dodatkowo będzie super zdrowy!
Dodaj swój ulubiony jogurt lub mleko i rozkoszuj się ich smakiem" 

cena : 4,95 zł

- Musli, jadam bardzo rzadko. Ale to zależy od chęci co bym zjadła na śniadanie :D 


________________________________________

10. DAY UP - PROTEIN BOOST STRAWBERRY


" Serek twarogowy z owocami i siemieniem lnianym - bez dodatku cukru. Nie wymaga chłodzenia, ale najlepiej smakuje z lodówki. Idealna przekąska w ciągu dnia. 

cena : 3,49 zł  


- Próbowałam już Day Up, moim ulubionym smakiem jest banan, gruszka i czarna jagoda, wersja niebieska. Truskawkowej nie miałam jeszcze okazji próbować. Kocham truskawki więc nie widzę żadnego problemu :D 


_______________________________________________-

11. BISPOL - ŚWIECA ZAPACHOWA RELAKS


" Spraw, by czas relaksu był jeszcze bardziej przyjemy.
Świeca w ozdobnym kolorowym szkle stworzy niepowtarzalny 
klimat w Twoim pokoju" 

cena : 5,09 zł  

- Świece zapachowe myślę, jak większość kobiet ubóstwia. Taki wieczór dla nas, maseczka, dobra książka i do tego zapachowa świeca. Wieczór idealny.


_______________________________________________________



FunDayBox - Yes ! You Can ! 


Jestem naprawdę bardzo zachwycona tą edycją. Zaplanowałam sobie że w lutym zamówię sobie ChillBoxa do przetestowania po raz drugi. Ale po takiej paczuszce zaczęłam rozważać czy nie kupić edycję lutową od FunDayBox :P Ale spokojnie myślę że jeszcze nie raz zawita w tym roku ! Więc daje szansę ChillBox :D10 / 10 !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © MeYaa World , Blogger